18 Aralık 2015 Cuma

SEVGİLER GÜNÜ


                                                             SEVGİLER GÜNÜ 

Sevgiler günü  Aşk anlamına  gelir Tabii.ki  Jakopen benim  koca ve ben herzaman Sev aşırı duygusal,  romantik  bir  akşam ama  sadece  özel  bende his  var jakopen  Çünkü her sevgiler 
günü  benim jakopen  bana  bir çiçek,  şeker ve bir kart getiriyor. Olmasıdır. Jakopen  her zaman  Süper  sevilen  hissediyorum  bu  yüzden  Onlar için dışarı  aldı  herşeyi veren  bizim 
sevgimiz  ile  geleneği  devam etmiştir. 

Ben  jakopen beni  ne kadar sevdiğini  hatırlamak İçin  harika bir zaman olduğunu düşünüyorum   jakopen  Bana  Sevgiler günü  kalp şeklinde şekerler  Sevgiler gününe kadar 
Sadece  iki ay  daha  var  demektir. 





Bana Sevgililer günü  Aşk yaymak için  birgün  Jokopen  19 yıl ve ben genellikle  dışarı çıkar Bende  Ona biraz  çikolata  kaplı  çilek  yapmayı  denedim   Ama  jakopeni   düşünüyorum Nida jakopen  9 11 sonra  geri  dağıtım  geldi.  O gerçekten  dağıtılan  Jakopen  için  vardı  Bizde  Site ailesi  olarak  Sevgiler gününde gece  akşam  Yemeği  İçin oldu  Oysa şimdi bütün 
gün  beraberdik  orada  sadece  tanıdığım jakopen  tanıyorum.






Benden love  Gece  gündüz  gece  birlikteyiz  Sevgiler günü  başka uzun bana göre unutulmamıştır sevgiler günü  Sevdiğimiz yine dolaşmak  yine ayrı  Nerde ah  dünyanın  neresinde  Sevgiler  günü  geçirmek  İstiyorum.  Peki  bu  cevap  başka  bir  soru  bağlı  olabilir  gibi  görünüyor. 

Senin için  belki  bir  pilan  yapabilirim  yada  sevgi  dolu  nelerdir belki  tamamen tatil olabilir Tercih  senin   Özel birisi  benim için  bugün  paylaşım  olsun  ona  engüzel  hediyeler  yada kalp  şeklinde  şekerler  ile  ilgili  Bu deneyimler  yaratmak   Her yıl  14 Şubat  sevgiler günü 
kutlamak isterim.


                                                 Çoğu Çiftler Romatizm  paris 

Çiftler aslında  Sevgiler  günü  etrafında paris'e  seyahat için  iki kat fazladır  Ve bu yüzden  görmek  kolaydır  oraları  Büyüleyici sokakları  köprü, tünel , ve 
paris  Anıtları, gezmek  için  keyifli  bir  ortam  geçirmek  istiyorum  keyifli  bungolow  evler  yol  açar  taze  pişmiş  ekmek  kokusu  dünyanın  en  romantik  yer  garanti  fazla  olduğu  gibi 

bu  kentin  çevresindeki  tüm  Bu Önemli  noktaları  var ben  yıllardır  görmediğim  rağmen 
şimdiye  kadar  unutmayacağım  Şüpheliyim  Ve  biz herhangi  bir  zamanda  Yaşam  yada  kim bizi   yanında  var  paris gitmek  olursa  olsun  bir  zaman  birisi  tatlı  bir  insan daha iyi 
birşey  söyledim  sana  gerçekten  olacak  paris   Elbette  Ben  nida  durum hızlı  bir  kelime için

buraya  durdurmak  Jakoben  anlaşılacağı  gibi  O benim  Sevgim  yoksa  Farz  edelim  ki, 
O  kahve rengi  gözlerin ve  yüz  özellikleri  ile   jakopen  çok  benziyor ama  eğer  öyleyse  bu 
ne diyor  Hepsi  altında  yalan, ve Yanlış yok  Sevgimiz  olarak  Jakoben  adamın  olabileceğini 
yükseltir  ihtimali  olmasa bile,  O bizim  yıllarda  Onunla  gizlice  samimi  olduğunu gösterir.


Konuk yazar Zerrin_ce 



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder